Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Rychlý kontakt:
tel: 576 130 729
Každý všední den od 8:00 do 14:00 hodin
Mimo pracovní dubu jsme pro Vás na
e-mailu a on-line chatu
e-mail: nadobi@berlingerhaus-cz.cz
Přijímáme tyto platební karty:
- Úvod
- Doprava a platba
V případě objednání zboží Vám bude doručeno následujícími způsoby:
Kurýrní služba GLS - kurýr i výdejní místo 99,- ( Doprava ZDARMA od hodnoty objednávky 1499,- bez DPH )
Dodání kurýrem GLS
Výše doběrečného činí 39,-
Doba dodání 1-2 pracovní dny od přijetí zásilky do přepravy.
*Pokud bude u objednaného zboží zvolen nevhodný způsob dopravy, bude automaticky vybrána nejvhodnější možnost dopravy a doúčtována výše poštovného.
ZÁSILKOVNA 59,-
Dodání zboží na Vámi vybrané výdejní místo.
Výše doběrečného činí 39,-
Platí pouze pro zásilky do 5 kg váhy.
Pro těžší zásilky od 5 do 10 kg je připočítán hmotnostní příplatek 60,-
Doba dodání 1-3 pracovní dny od přijetí zásilky do přepravy.
*Pokud bude u objednaného zboží zvolen nevhodný způsob dopravy, bude automaticky vybrána nejvhodnější možnost dopravy a doúčtována výše poštovného.
ČESKÁ POŠTA BALÍK DO RUKY 129,-
Dodání zboží na adresu uvedenou v objednávce.
Výše doběrečného činí 39,-
Doba dodání 1-4 pracovní dny od přijetí zásilky do přepravy.
ČESKÁ POŠTA BALÍK NA POŠTU 120,-
Dodání zboží na vybranou pobočku pošty.
Výše doběrečného činí 39.-
Doba dodání 1-4 pracovní dny od přijetí zásilky do přepravy.
ČESKÁ POŠTA BALÍK DO BALÍKOVNY 69,-
Dodání zboží do vybrané balíkovny.
Výše doběrečného činí 39.-
Doba dodání 1-3 pracovní dny od přijetí zásilky do přepravy.
Reklamace poškozeného zboží při dopravě, či chybějící část dodávky
Při přebírání zboží od přepravce je zákaznk povinen zkontrolovat dodané zboží a kompletnost dodávky.
Na zásilku, která jeví známky poškození prosím sepište s řidičem protokol o škodě-poškození zásilky. V případě viditelného poškození obalu výrobku a podezření na poškození výrobku zásilku nepřebírejte. Popřípadě uveďte do protokolu - "Převzato s výhradou, možné poškození"
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti neprodleně, či nejpozději do 48 hodin informovat prodávajícího, v opačném případě nebude brán na pozdější reklamace nekompletní či poškozené dodávky zřetel.
Česká pošta – oznamte osobně v den doručení (nebo následující) na jakékoliv pobočce pošty, a nechte reklamaci postoupit odesílateli. Následně již reklamaci vyřeší odesílatel. Zašlete zprávu prodejci o poškození zásilky.
Vážený zákazníku.
Každá objednávka je závazná. Pokud si u nás objednáte zboží NA DOBÍRKU, a z nějakého důvodu si balík nevyzvednete, požádáme Vás o vrácení nákladu na zásilku na základě ústavy občanského zákoníku, který říká, že každá objednávka přijatá elektronicky, telefonicky nebo e-mailem je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb). V případě neuhrazení dlužné částky, tuto záležitost předáme agentuře zabývající se vymáháním dluhů, což zapůsobí zvýšení nákladů - tím také dluhu na straně klienta. Děkujeme za pochopení.