Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Rychlý kontakt:
tel: 728 980 637
Pondělí-čtvrtek 8:00-16:00
Pátek 8:00-14:00
e-mail: nadobi@berlingerhaus-cz.cz
Chat: 8:00-20:00
Přijímáme tyto platební karty:
- Úvod
- Doprava a platba
V případě objednání zboží Vám bude doručeno následujícími způsoby:
GLS/DPD 79,-
Dodání kurýrem GLS nebo DPD při platbě předem.
Doba dodání 1-2 pracovní dny od přijetí zásilky do přepravy.
*Pokud bude u objednaného zboží zvolen nevhodný způsob dopravy, bude automaticky vybrána nejvhodnější možnost dopravy a doúčtována výše poštovného.
GLS/DPD 99,-
Dodání kurýrem GLS nebo DPD na dobírku.
Výše doběrečného činí 30,-
Doba dodání 1-2 pracovní dny od přijetí zásilky do přepravy.
*Pokud bude u objednaného zboží zvolen nevhodný způsob dopravy, bude automaticky vybrána nejvhodnější možnost dopravy a doúčtována výše poštovného.
ZÁSILKOVNA 59,-
Dodání zboží na Vámi vybrané výdejní místo.
Výše doběrečného činí 30,-
Platí pouze pro zásilky do 5 kg váhy.
Pro těžší zásilky od 5 do 10 kg je připočítán hmotnostní příplatek 60,-
Doba dodání 1-3 pracovní dny od přijetí zásilky do přepravy.
*Pokud bude u objednaného zboží zvolen nevhodný způsob dopravy, bude automaticky vybrána nejvhodnější možnost dopravy a doúčtována výše poštovného.
Reklamace poškozeného zboží při dopravě
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Na zásilku, která jeví známky poškození prosím sepište s řidičem protokol o škodě-poškození zásilky. V případě viditelného poškození obalu výrobku a podezření na poškození výrobku zásilku nepřebírejte. Popřípadě uveďte do protokolu - "Převzato s výhradou, možné poškození"
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo prodávajícího, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Česká pošta – oznamte osobně v den doručení (nebo následující) na jakékoliv pobočce pošty, a nechte reklamaci postoupit odesílateli. Následně již reklamaci vyřeší odesílatel. Zašlete zprávu prodejci o poškození zásilky.
Vážený zákazníku.
Každá objednávka je závazná. Pokud si u nás objednáte zboží NA DOBÍRKU, a z nějakého důvodu si balík nevyzvednete, požádáme Vás o vrácení nákladu na zásilku na základě ústavy občanského zákoníku, který říká, že každá objednávka přijatá elektronicky, telefonicky nebo e-mailem je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb). V případě neuhrazení dlužné částky, tuto záležitost předáme agentuře zabývající se vymáháním dluhů, což zapůsobí zvýšení nákladů - tím také dluhu na straně klienta. Děkujeme za pochopení.