Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
PO - ČT 10:00-16:00
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Blog
08.11.2020
Rádce při výběru pánve
Vybíráte pánev, ale z množství nabízených si nemůžete vybrat? Nevíte k čemu je vlastně použít? S naším rádcem výběru pánví vyberete ty pravé a nebudet... číst celé
30.10.2020
Jak (a jaké) vybrat nádobí pro indukční varnou desku
Obnovujete kuchyňské nádobí? Přecházíte z elektrického sporáku na indukční desku a sháníte tedy nádobí na indukci, avšak nejste si jisti, zda je na in... číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

 

 visavisa

Reklamační řád
Reklamační řád

Petr Němec

se sídlem: Kuzníkova 1176, 75201 Kojetín

IČ: 88177769, DIČ: CZ8911114190

zapsaný v živnostenském rejstříku podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Magistrátu města Přerova

Korespondeční adresa - pro zasílání vratek a reklamací je Žerotínova 2920, 76701 Kroměříž - zboží nezasílat na dobírku - nebude převzato, pokud bude zboží zasláno na jakoukoliv jinou adrsu či adresu výdejního místa zásilkovny - opět nebude převzato.

Pro využití služeb zásilkovny a zpětného zaslání je potřebné nás kontaktovat a mít od nás podací kód pro zpětné podání.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

 a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

 b) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

 c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

 d) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

 e) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

Při nevyzvednutí či nepřevzetí reklamace do 30 dnů po termínu vyřízení reklamace, nebo při nevyzvednutí či nepřevzení zboží v případě neoprávněné reklamace, může být kupujícímu účtováno skladné ve výši 39,- Kč bez DPH za každý započatý kalendářní den. Prodejce je oprávněn zboží nevydat, dokud nebude uhrazena celá částka za opravu, případně skladné. V případě, že tato částka převýší aktuální prodejní cenu zboží je prodejce oprávněn zboží prodat a vzniklé náklady takto pokrýt.

Při nevyzvednutí či nepřevzetí reklamace do 6 měsíců po termínu vyřízení reklamace, nebo při nevyzvednutí či nepřevzetí zboží v případě neoprávněné reklamace, může nevyzvednuté či nepřevzaté zboží být zlikvidováno, bez nároku na odškodnění kupujícího.

Reklamace přepravních služeb

Zboží k Vám bude doručováno prostřednictvím dopravců, přesto se může stát, že dojde k poškození zásilky při přepravě.

V takovém případě postupujte prosím následovně:

Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem a v případě zjevného poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o škodě na zásilce.

Jako kupující jste povinni si zásilku před dopravce pečlivě zkotrolovat a v případě jejího poškození, či nekompletnosti ihned s dopravce o tomto sepsat zápis a informovat nás, popřípadě zásilku nepřebírat. O rozsahu poškození či částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán zápis o vzniklé škodě.

Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí kupujícím zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit prodávajícímu vznik škody a to bez zbytečného odkladu , nejpozději však do 2 pracovních dnů ode dne doručení zásilky. 

K reklamaci je nutné předložit: škodný zápis a kopii faktury.

Novinky z našeho blogu

Rádce při výběru pánve
08.11.2020
Rádce při výběru pánve
Vybíráte pánev, ale z množství nabízených si nemůžete vybrat? Nevíte k čemu je vlastně použít? S naším rádcem výběru pánví vyberete ty pravé a nebudet... číst celé
Jak (a jaké) vybrat nádobí pro indukční varnou desku
30.10.2020
Jak (a jaké) vybrat nádobí pro indukční varnou desku
Obnovujete kuchyňské nádobí? Přecházíte z elektrického sporáku na indukční desku a sháníte tedy nádobí na indukci, avšak nejste si jisti, zda je na in... číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Berlingerhaus-cz.cz všechna práva vyhrazena © 2021
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz