Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
V pracovní dny 8:00-14:00
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
Blog
08.11.2020
Rádce při výběru pánve
Vybíráte pánev, ale z množství nabízených si nemůžete vybrat? Nevíte k čemu je vlastně použít? S naším rádcem výběru pánví vyberete ty pravé a nebudet... číst celé
05.11.2020
Praktický dárek pod stromeček? Ale jistě! Vánoční dárek do kuchyně potěší nejen milovníky vaření
Už Vám docházejí nápady čím obdarovat na Vánoce manželku, maminku, babičku, sestru nebo kamarádku? Z naší pestré nabídky zboží značky BerlingerHaus ji... číst celé
30.10.2020
Jak (a jaké) vybrat nádobí pro indukční varnou desku
Obnovujete kuchyňské nádobí? Přecházíte z elektrického sporáku na indukční desku a sháníte tedy nádobí na indukci, avšak nejste si jisti, zda je na in... číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Rychlý kontakt:

tel: 576 130 729

Každý všední den od 8:00 do 14:00 hodin

Mimo pracovní dubu jsme pro Vás na 

e-mailu a on-line chatu

e-mail: nadobi@berlingerhaus-cz.cz

 

Přijímáme tyto platební karty:

 visavisa

  1. Úvod
  2. Reklamační formulář
Reklamační formulář

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresa pro zasálání reklamací: Berlingerhaus.cz, Žerotínova 2920, 76701 Kroměříž

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:             www.berlingerhaus-cz.cz

Společnost:                           Petr Němec

Se sídlem:                             Kuzníkova 1176, 752 01 Kojetín

IČ/DIČ:                                 88177769

E-mailová adresa:                  nadobi@berlingerhaus.cz

Telefonní číslo:                       +420 576 130 729 

 

 

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:        

Moje adresa:                             

Můj telefon a e-mail:             

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne _________ jsem ve Vašem obchodě www.berlingerhaus-cz.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

1.) oprava*

2.) vrácení peněz*

3.) výměna*

4.) jiný - popište:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.

  1. Datum objednání(_________)/datum obdržení(__________)
  2. Číslo objednávky:___________________________________________________
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (_______________________________________________________________________) 
    a budou navráceny zpět způsobem (________________________________________)

 

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

   V (_____________)Dne(___________)

 

                                      (podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č.________________

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 12ti či 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Novinky z našeho blogu

Rádce při výběru pánve
08.11.2020
Rádce při výběru pánve
Vybíráte pánev, ale z množství nabízených si nemůžete vybrat? Nevíte k čemu je vlastně použít? S naším rádcem výběru pánví vyberete ty pravé a nebudet... číst celé
Praktický dárek pod stromeček? Ale jistě! Vánoční dárek do kuchyně potěší nejen milovníky vaření
05.11.2020
Praktický dárek pod stromeček? Ale jistě! Vánoční dárek do kuchyně potěší nejen milovníky vaření
Už Vám docházejí nápady čím obdarovat na Vánoce manželku, maminku, babičku, sestru nebo kamarádku? Z naší pestré nabídky zboží značky BerlingerHaus ji... číst celé
Jak (a jaké) vybrat nádobí pro indukční varnou desku
30.10.2020
Jak (a jaké) vybrat nádobí pro indukční varnou desku
Obnovujete kuchyňské nádobí? Přecházíte z elektrického sporáku na indukční desku a sháníte tedy nádobí na indukci, avšak nejste si jisti, zda je na in... číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Berlingerhaus-cz.cz všechna práva vyhrazena © 2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz