Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Čt 8:00-16:00, Pá 8:00-14:00)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
Blog
07.11.2019
Charakteristika jednotlivých typů nádobí dle materiálu
Chcete se dozvědět více informací o jednotlivých typech nádobí podle materiálu? Vše se dozvíte v tomto článku číst celé
06.11.2019
O značce Berlingerhaus
Zaujalo Vás zboží značky Berlingerhaus a chcete se o ní dozvědět více? Pak si jistě neváhejte přečíst tento článek. číst celé
06.11.2019
Péče o nerezové nádobí
Jste vlastníkem nerezového nádobí? Pak neváhejte a začtěte se do tohoto článku, kde se dozvíte vše o správné péči o toto nádobí. číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Rychlý kontakt:

tel: 728 980 637

Pondělí-čtvrtek 8:00-16:00

Pátek 8:00-14:00

e-mail: nadobi@berlingerhaus-cz.cz

Chat: 8:00-20:00

 

 

Přijímáme tyto platební karty:

 visavisa

  1. Úvod
  2. Reklamační formulář
Reklamační formulář

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresa pro zasálání reklamací: Berlingerhaus.cz, Žerotínova 2920, 76701 Kroměříž

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:             www.berlingerhaus-cz.cz

Společnost:                           Petr Němec

Se sídlem:                             Kuzníkova 1176, 752 01 Kojetín

IČ/DIČ:                                 88177769

E-mailová adresa:                  nadobi@berlingerhaus.cz

Telefonní číslo:                       +420 728 980 637

 

 

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:        

Moje adresa:                             

Můj telefon a e-mail:             

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne _________ jsem ve Vašem obchodě www.aterosliving.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

1.) oprava*

2.) vrácení peněz*

3.) výměna*

4.) jiný - popište:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.

  1. Datum objednání(_________)/datum obdržení(__________)
  2. Číslo objednávky:___________________________________________________
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (_______________________________________________________________________) 
    a budou navráceny zpět způsobem (________________________________________)

 

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

   V (_____________)Dne(___________)

 

                                      (podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č.________________

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 12ti či 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Novinky z našeho blogu

Charakteristika jednotlivých typů nádobí dle materiálu
07.11.2019
Charakteristika jednotlivých typů nádobí dle materiálu
Chcete se dozvědět více informací o jednotlivých typech nádobí podle materiálu? Vše se dozvíte v tomto článku číst celé
O značce Berlingerhaus
06.11.2019
O značce Berlingerhaus
Zaujalo Vás zboží značky Berlingerhaus a chcete se o ní dozvědět více? Pak si jistě neváhejte přečíst tento článek. číst celé
Péče o nerezové nádobí
06.11.2019
Péče o nerezové nádobí
Jste vlastníkem nerezového nádobí? Pak neváhejte a začtěte se do tohoto článku, kde se dozvíte vše o správné péči o toto nádobí. číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Berlingerhaus-cz.cz všechna práva vyhrazena © 2019
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz