Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Čt 8:00-16:00, Pá 8:00-14:00)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
Blog
07.11.2019
Charakteristika jednotlivých typů nádobí dle materiálu
Chcete se dozvědět více informací o jednotlivých typech nádobí podle materiálu? Vše se dozvíte v tomto článku číst celé
06.11.2019
O značce Berlingerhaus
Zaujalo Vás zboží značky Berlingerhaus a chcete se o ní dozvědět více? Pak si jistě neváhejte přečíst tento článek. číst celé
06.11.2019
Péče o nerezové nádobí
Jste vlastníkem nerezového nádobí? Pak neváhejte a začtěte se do tohoto článku, kde se dozvíte vše o správné péči o toto nádobí. číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Rychlý kontakt:

tel: 728 980 637

Pondělí-čtvrtek 8:00-16:00

Pátek 8:00-14:00

e-mail: nadobi@berlingerhaus-cz.cz

Chat: 8:00-20:00

 

 

Přijímáme tyto platební karty:

 visavisa

  1. Úvod
  2. FAQ-často kladené dotazy
FAQ-často kladené dotazy

Jak mohu vybrané zboží objednat?

Vámi vybrané zboží vložte do košíku, přejděte do něj a pokračujte dále dle instrukcí na webu. Pokud se Vám nedaří objednávku uskutečnit, kontaktujte nás.  Rádi Vám pomůžeme, či objednávku vytvoříme.

Jaká je záruka Vašich produktů a kde tuto informaci najdu?

Doba záruky je vždy uvedena u daného produktu. Platí ovšem jednoduché pravidlo. Na nové zboží je poskytována záruka 2 roky,  na zboží repasované, rozbalené či použité 1 rok. Pro firmy a podnikatele je potom záruka omezena na 6 měsíců či dle vzájemné dohody.

Jak mohu koupené zboží vrátit ve 14 denní lhůtě?

Pro vrácení zboží ve 14 denní lhůtě (pro odstoupení od kupní smlouvy) postupujte dle pokynů v sekci „Odstoupení od kupní smlouvy“. Zboží řádně zabalte a spolu s formulářem či dopisem se žádostí o odstoupení nám jej zašlete na adresu ATEROS.CZ, Žerotínova 2920, 767 01 Kroměříž

Jak zjistím stav své objednávky?

O postupném zpracování  Vaší objednávky budete informován/a emailem při každé změně stavu objednávky. Pokud si nejste jisti v jakém stavu se Vaše objednávka nachází ,zavolejte nám na tel +420 728 98 0637 nebo napište na aterosliving@gmail.com a společně stav Vaší objednávky zjistíme.

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl vytvořit objednávku?

Nemusíte, objednávku můžete vytvořit i bez vytvoření registrace.

Jak poznám dostupnost zboží?

Skladová dostupnost zboží je vždy uvedena u každého produktu.  Pokud si nejste jisti skladovou dostupností, kontaktujte nás.

Jak si mohu nechat doručit vybrané zboží?

Doručujeme prostřednictvím České pošty, Zásilkovny, Uloženky a DPD 

Za jak dlouho mi bude objednávka doručena?

Většinu objednávek vybavíme a expedujeme do 24 hodin, dále pak záleží na typu dopravy a na rychlosti daného dopravce. Doručení od objednání by ovšem nemělo dle našich zkušeností trvat déle než 3 pracovní dny.

 

Kdy mi budou vráceny peníze při odstoupení od kupní smlouvy?

Peníze Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od obdržení odstoupení, je to ovšem krajní limit, většinou vracíme peníze ihned po překontrolování zboží a uznání odstoupení od kupní smlouvy.

Jak mi budou vráceny finanční prostředky při odstoupení od kupní smlouvy, nebo zrušení objednávky?

Vyžádáme si od vás číslo účtu a na ten Vám finance zašleme. V případě platby kartou Vám finance vrátíme na účet,ke kterému byla vydána platební karta.

Mohu dodatečně změnit údaje ve faktuře, i když bylo zboží odesláno?

Ano stáčí nás pouze kontaktovat a fakturu Vám upravíme.

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Ano zasíláme, pokud chcete zásilku zaslat do zahraničí kontaktujte nás.

 

Jak mohu za uskutečněnou objednávku zaplatit?

Uskutečněnou objednávku lze uhradit na DOBÍRKU, PŘEVODEM NA ÚČET, nebo PLATEBNÍ KARTOU.

 

Proč bych měl nakoupit právě u Vás?

Svému oboru rozumíme a víme, co děláme.

 

Jak je to se zrušením objednávky ze strany kupujícího?

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží „na objednávku“, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.

 

Nenašli jste odpověď, kterou potřebujete?

Na jakýkoliv Váš další dotaz Vám rádi odpovíme. Napište nám e-mail, zavolejte či napište svůj dotaz do chatu.

Novinky z našeho blogu

Charakteristika jednotlivých typů nádobí dle materiálu
07.11.2019
Charakteristika jednotlivých typů nádobí dle materiálu
Chcete se dozvědět více informací o jednotlivých typech nádobí podle materiálu? Vše se dozvíte v tomto článku číst celé
O značce Berlingerhaus
06.11.2019
O značce Berlingerhaus
Zaujalo Vás zboží značky Berlingerhaus a chcete se o ní dozvědět více? Pak si jistě neváhejte přečíst tento článek. číst celé
Péče o nerezové nádobí
06.11.2019
Péče o nerezové nádobí
Jste vlastníkem nerezového nádobí? Pak neváhejte a začtěte se do tohoto článku, kde se dozvíte vše o správné péči o toto nádobí. číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Berlingerhaus-cz.cz všechna práva vyhrazena © 2019
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz